BluePink BluePink
XHost
Servere virtuale de la 20 eur / luna. Servere dedicate de la 100 eur / luna - servicii de administrare si monitorizare incluse. Colocare servere si echipamente de la 75 eur / luna. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.
Green Solutions

best Fresh Solution

CLASAMENT PILOTI
  1. Jenson Button
  2. Nico Rosberg
  3. Fernando Alonso
  4. Lewis Hamilton
  5. Sebastian Vettel
  6. Felipe Massa
  7. Robert Kubica
  8. Mark Webber
  9. Adrian Sutil
  10. Michael Schumacher
60
50
49
49
45
41
40
28
10
10
CLASAMENT CONSTRUCTORI
  1. McLaren-Mercedes
  2. Ferrari
  3. RBR-Renault
  4. Mercedes GP
  5. Renault
  6. Force India-Mercedes
  7. Williams-Cosworth
  8. STR-Ferrari
  9. BMW Sauber-Ferrari
  10. Lotus-Cosworth
109
90
73
60
46
18
6
2
0
0

Mercedes revine la vechiul sasiu la Monaco


Mercedes GP va utiliza la Monaco vechiul sasiu al monopostului W01 din cauza configuratiei circuitului stradal de la Monte Carlo.
Mercedes revine la vechiul sasiu la Monaco zoom Mercedes GP a implementat un update major in Marele Premiu al Spaniei, ce a inclus un ampatament mai mare si o noua configuratie a carcasei de motor. Imbunatatirile l-au ajutat pe Michael Schumacher sa obtina cea mai buna performanta personala din acest sezon, insa nu au fost pe placul coechipierului sau Nico Rosberg, care nu a reusit sa termine in puncte.

Cu toate acestea, presa germana relateaza ca Mercedes GP va reveni la precedentul sasiu in Marele Premiu al statului Monaco, prin prisma virajelor lente si inguste de pe circuitul monegasc.

Red Bull ar putea fi sponsorizata de Barclays


Banca britanica Barclays poarta negocieri cu Red Bull Racing pentru semnarea unui contract de sponsorizare.
Red Bull ar putea fi sponsorizata de Barclays zoom Red Bull Racing este aproape de realizarea unuia dintre cele mai importante parteneriate din scurta sa istorie, in cazul in care speculatiile privind semnarea unui contract de sponsorizare cu Barclays se vor adeveri.

Potrivit unor surse citate de publicatia Brand Republic, banca britanica este interesata sa-si largeasca sfera de influenta prin promovare in Formula 1, iar echipa lui Dietrich Mateschitz este atractiva atat prin performantele pe care le obtine, cat si datorita faptului ca nu are un sponsor principal. Deocamdata, britanicii au negat existenta unor negocieri cucea mai in forma echipa din Formula 1.

Bridgestone spera sa ramana in Formula 1 in 2011

Presiunile echipelor de Formula 1 exercitate asupra japonezilor de la Bridgestone au inceput sa dea primele roade. Divizia europeana a companiei
a cedat solicitarilor formulate de FOTA si a anuntat ca analizeaza posibilitatea de a furniza pneuri in Formula 1 si in sezonul 2011, in ciuda deciziei initiale de a se retrage din competitie la finalul actualului sezon. Cu toate acestea, orice decizie in acest sens trebuie aprobata de Consiliul de Administratie al companiei, care a confirmat cu numai cateva saptamani in urma ca japonezii nu intentioneaza sa revina asupra deciziei initiale.