BluePink BluePink
XHost
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink

Superbike vs Formula 1

În mod normal, Nick Heidfeld stă la volanul unui bolid de Formula 1, iar Troy Corser – la ghidonul unei cursiere SBK. Cei doi piloţi au făcut însă un schimb de... arme, cu ocazia evenimentului.Cei trei membri ai echipei tehnice de la boxa ce găzduieşte superbike-ul BMW S 1000 RR par stânjeniţi de lipsa lor de activitate, în timp ce 25 de specialişti dotaţi cu laptopuri se chinuie de aproape o oră, la mică distanţă de ei, să regleze scaunul maşinii BMW de Formula 1 pentru fizicul atletic al australianului Troy Corser.

Motocicleta bavareză aşteaptă doar să fie încălecată de pilotul german de Formula 1 Nick Heidfeld, dar jurnaliştii şi un public eclectic, format din sute de tehnicieni, colaboratori şi sponsori, sunt acum cu atenţia concentrată pe boxa rachetei cu patru roţi.

Citeste in continuare...

Martin Freinademetz revine în Dakar

Organizatorul celui mai dificil raliu hard-enduro din lume, Red Bull Romaniacs, va concura în perioada 1-17 ianuarie în cea de-a 32-a ediţie a Dakarului, cel mai dificil rally-raid al lumii.Martin Freinademetz este cunoscut în întreaga lume datorită performanţelor din snowboard, unde a fost campion mondial şi european.Însă, din 2004 încoace, numele său se leagă de Red Bull Romaniacs, raliul hard-enduro catalogat rapid ca fiind cel mai dificil din lume. Pentru că Martin este un om ce doreşte să îşi depăşească limitele, iar Dakarul este rally-raidul care, timp de două săptămâni, te solicită din toate punctele de vedere şi îţi oferă o aventură unică în viaţă, austriacul stabilit în Sibiu a decis să revină.

Citeste in continuare...

Formula 1 sau marea plictiseala

Debutul noului sezon de Formula 1 a fost asteptat cu mare interes de iubitorii sporturilor cu motor, dar prima etapa din 2010 a fost una destul de plictisitoare, depasirile realizandu-se aproape numai intre pilotii din partea inferioara a ierarhiei.

"Singura conditie ca sa poti depasi era ca cineva sa faca o greseala", a declarat Michael Schumacher. FIA a schimbat de nenumarate ori regulamentul, dar rezultatul este acelasi: spectacolul a inceput sa lipseasca cu desavarsire.

Citeste in continuare...